Produse și servicii

logo
cubes

Prezentarea modulelor platformei Coreman

Platforma este creată pe 8 module, care pot fi folosite integrate sau separat.

1. Inventar

Modulul de gestionare al Consumabilelor/Piese de schimb

Inventarierea tuturor resurselor materiale necesare proiectelor

  • managementul inventarului

  • inventarul materialelor folosite în șantier

  • inventarul pieselor de schimb date în folosință pentru reparații

  • inventarul consumabilelor utilizate în șantier

  • managementul gradului de utilizare pentru consumabile

  • inventarul echipamentelor de protecția muncii date spre folosință personalului

  • evidența costurilor

inventar
divider
utilaje

2. Vehicule Utilaje

Modul de utilaje/mijloace fixe

Gestionarea necesarului din parcul auto pentru proiect

  • managementul utilajelor

  • managementul autoutilitarelor

  • Integrare API cu fleet management

  • managementul reparațiilor

  • managementul gradului de utilizare (alocare / date)

line
resurse umane

3. Resurse Umane

Modulul de gestionare al Resurselor umane

Gestionarea resurselor umane implicate în proiect

  • Îți permite să îți adaugi toți angajații și să le atribui competențe

  • să îi organizezi și să le evaluezi performanța corect în funcție de responsabilități

  • urmărirea procesului de recrutare

  • managementul angajatului

  • managementul concediilor si a zilelor lucrate

  • managementul costului cu resursa umană

  • managementul diurnei

divider
nomenclator

4. Nomenclator

Modulul Nomenclator – nomenclator lucrări

Setarea operațiunior care se pot desfășura în cadrul unei lucrări

  • angrenează și prezintă sub formă de listă toate operațiunile lucrărilor

  • crearea de rețete personalizate proiectului

  • selecția resurselor umane bazat pe competențe

  • selecția mijloacelor fixe pentru proiect

  • selecția consumabilelor necesare proiectului

line
productie

5. Producție

Project plan/management

Generarea planului de management pentru fiecare proiect

  • realizarea structurii proiectului

  • managementul etapelor proiectului

  • alocarea resursele (HR, mijloace fixe, consumabile) bazată pe disponibilitate

  • generarea ofertelor comerciale către clienți

  • actualizarea sarcinilor in timpul desfășurării proiectului

divider
rapoarte execuție

6. Rapoarte Executive

Modulul urmărire/execuție proiecte

Introducerea evoluției zilnice a proiectului de către personalul din șantier

  • permite introducerea consumurilor zilnice pe proiect direct de pe șantier.

  • ține evidența personalului si permite realizarea pontajelor

  • ține evidența cheltuielilor neprevăzute

  • formulare pentru introducere date (ore lucrate, utilaje folosite, consumabile folosite, cheltuieli incidentale)/zi

  • formulare pentru introducerea de cantități și operațiuni realizate/tip de operațiune

divider
rapoarte

7. Rapoarte

Modulul Rapoarte

Generarea rapoartelor actualizate cu stadiul execuției proiectelor

  • rapoarte privind stadiul execuției proiectelor o rapoarte de profitabilitate a proiectelor

  • rapoarte privind alocarea resurselor

  • rapoarte privind mișcarea stocurilor

  • set de rapoarte standard (zile lucrate, consumuri, cantități realizate, cheltuieli efectuate)

line divider
calendar

8. Calendar

Modulul Calendar

Vizualizarea diferitelor măsuri de timp (an, lună, zi, interval) a situației proiectelor și alocării resurselor

  • personal

  • mijloace fixe

  • consumabile

  • proiecte

line