Produse și servicii
Prezentarea modulelor platformei Coreman
Platforma este creată pe 8 module, care pot fi folosite integrate sau separat.
1. Inventar
Modulul de gestionare al Consumabilelor/Piese de schimb
Inventarierea tuturor resurselor materiale necesare proiectelor
managementul inventarului
inventarul materialelor folosite în șantier
inventarul pieselor de schimb date în folosință pentru reparații
inventarul consumabilelor utilizate în șantier
managementul gradului de utilizare pentru consumabile
inventarul echipamentelor de protecția muncii date spre folosință personalului
evidența costurilor
2. Vehicule Utilaje
Modul de utilaje/mijloace fixe
Gestionarea necesarului din parcul auto pentru proiect
managementul utilajelor
managementul autoutilitarelor
Integrare API cu fleet management
managementul reparațiilor
managementul gradului de utilizare (alocare / date)
3. Resurse Umane
Modulul de gestionare al Resurselor umane
Gestionarea resurselor umane implicate în proiect
Îți permite să îți adaugi toți angajații și să le atribui competențe
să îi organizezi și să le evaluezi performanța corect în funcție de responsabilități
urmărirea procesului de recrutare
managementul angajatului
managementul concediilor si a zilelor lucrate
managementul costului cu resursa umană
managementul diurnei
4. Nomenclator
Modulul Nomenclator – nomenclator lucrări
Setarea operațiunior care se pot desfășura în cadrul unei lucrări
angrenează și prezintă sub formă de listă toate operațiunile lucrărilor
crearea de rețete personalizate proiectului
selecția resurselor umane bazat pe competențe
selecția mijloacelor fixe pentru proiect
selecția consumabilelor necesare proiectului
5. Producție
Project plan/management
Generarea planului de management pentru fiecare proiect
realizarea structurii proiectului
managementul etapelor proiectului
alocarea resursele (HR, mijloace fixe, consumabile) bazată pe disponibilitate
generarea ofertelor comerciale către clienți
actualizarea sarcinilor in timpul desfășurării proiectului
6. Rapoarte Executive
Modulul urmărire/execuție proiecte
Introducerea evoluției zilnice a proiectului de către personalul din șantier
permite introducerea consumurilor zilnice pe proiect direct de pe șantier.
ține evidența personalului si permite realizarea pontajelor
ține evidența cheltuielilor neprevăzute
formulare pentru introducere date (ore lucrate, utilaje folosite, consumabile folosite, cheltuieli incidentale)/zi
formulare pentru introducerea de cantități și operațiuni realizate/tip de operațiune
7. Rapoarte
Modulul Rapoarte
Generarea rapoartelor actualizate cu stadiul execuției proiectelor
rapoarte privind stadiul execuției proiectelor o rapoarte de profitabilitate a proiectelor
rapoarte privind alocarea resurselor
rapoarte privind mișcarea stocurilor
set de rapoarte standard (zile lucrate, consumuri, cantități realizate, cheltuieli efectuate)
8. Calendar
Modulul Calendar
Vizualizarea diferitelor măsuri de timp (an, lună, zi, interval) a situației proiectelor și alocării resurselor
personal
mijloace fixe
consumabile
proiecte